نقاشی ساختمان مدرن

نقاشی ساختمان در قیطریه

جهت رنگامیزی منزل و نقاشی ساختمان با یکی از شماره های زیر در تماس باشید

به مدیریت : اردشیر طالبی

خدمات نقاشی ساختمان مدرن

از در و دیوار محافظت می کند!

شاید یادتان نباشد که آخرین باری که محل زندگی و یا کارتان را رنگ آمیزی کردید کی بوده است! اما باید بدانید گرد و غبار، برخورد اشیا، رطوبت، تماس با سطوح و حتی اسباب کشی باعث آسیب رسیدن به در، پنجره و دیوارها خواهد شد. هر چقدر دیرتر آن‌ها را رنگ آمیزی کنید مطمئنا بیشتر آسیب خواهند دید و نه تنها باعث کثیف شدن بیشتر محیط شما می‌شوند بلکه آسیب جدی در بلند مدت به ساختمان وارد خواهند کرد. رنگ کردن باعث می‌شود یک لایه محافظ به در و دیوار شما اضافه شود و مانع از رسیدن آسیب جدی به آن‌ها شود و باعث افزایش طول عمر ساختمان خواهد شد. البته به شرطی که این کار توسط یک استادکار و با رنگ و مواد اولیه مناسب انجام شود

به ارزش ساختمان می‌افزاید

علاوه بر داشتن سطوح تازه محافظت شده، در صورتی که قصد فروش ساختمان خود را دارید، دیوارها یا نمای خارجی تازه نقاشی شده می‌توانند جذابیت و ارزش خانه شما را افزایش دهند. رنگ آمیزی خانه یک روش مقرون به صرفه برای ارتقا درجه خانه قبل از قرار دادن آن در بنگاه‌های املاک و مستغلات است. این یک روش آسان برای صرفه جویی در هزینه شما به جای انجام یک بازسازی کامل است. استخدام نقاش ساختمان برای رنگ آمیزی خانه می‌تواند ساختمان شما را برای خریداران احتمالی جدیدتر، تمیزتر و جذاب‌تر نشان دهد. چه کسی نمی‌خواهد پول بیشتری برای خانه ای خرج کند که ظاهری نو و تمیز دارد؟

طبق سلیقه شما قابل اجراست

هنگامی که به خانه جدیدی نقل مکان می‌کنید، تمام رنگ‌های در و دیوار همگی از قبل براساس فردی که در آن ساختمان ساکن بوده است تعیین شده است. باتوجه به اینکه قیمت نقاشی ساختمان بسیار مناسب است شما می‌توانید با کمترین هزینه رنگ آمیزی ساختمان را مطابق سلقیه خود تغییر دهید. بعلاوه تغییر رنگ براساس سلیقه ساده ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید بدون اینکه مبلمان، پرده و سایر لوزام خانه یا محل کار را عوض کنید. البته مزایای نقاشی خانه و یا محل کار بسیار بیشتر از مواردی است که در اینجا به آن اشاره کردیم. بنابراین وقت آن است که برای تغییر رنگ همین امروز با کافه نقاشی تماس بگیرید و پروژه خود را به استادکاران ماهر و با تجربه ما بسپارید تا محلی دلنشین برای زندگی و محل کار خود داشته باشید.

قیمت اتحادیه نقاشی ساختمان در سال 1401

قیمت نقاشی ساختمان 1401

دقیقا ما کی هستیم ؟

گروه نقاشی ساختمان مدرن با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای ترین نقاشان در این حرفه در زمینه انواع نقاشی ساختمان شامل نقاشی ساختمان با رنگ روغن، نقاشی با رنگ پلاستیک نقاشی با کنیتکس، نقاشی با رنگ آکریلیک و نیز استفاده از بهترین رنگها مثل جوتن آماده همکاری و خدمت رسانی به شما همشهریان تهرانی می باشد.

این گروه نقاشی ساختمان را بصورت ترکیبی فراهم نموده و شما دیگر لازم نیست دیوار منزلتان را بصورت یکدست با یک رنگ نقاشی نمایید.

گروه ما افتخار همکاری با شهر کاغذ دیواری را داشته و شما می توانید با استفاده از مشاورین ما در این زمینه از ترکیب چند رنگ و کاغذ دیواری استفاده نمایید.

شما می توانید در کار نقاشی ساختمان ترکیبی از چند رنگ را بکار برده و با استفاده از رنگ های روغن ، پلاستیک ، همچنین رنگ هایی نظیر رنگ مالتی کالر و غیره استفاده نمایید.

برخی از نمونه کارهای نقاشی ساختمان مدرن

سابقه کار نقاشی ساختمان مدرن

انجام پروژه های بزرگ و کوچک در تمامی شهرها ، پیمانکاری نقاشی ساختمان ، منازل ، ادارات ، مجتمع ، پادگان ،نقاشی خانه و تمامی تعمیرات ساختمان پذیرفته می شود
مشتریان راضی از کارکرد ما
0 +
سابقه ی کار
0 +
پروژه های انجام شده
0 %
درصد رضایت مشتریان

نوشته های تازه - نقاشی ساختمان مدرن

بهترین نقاش در استان تهران با کیفیت ترین رنگامیزی ساختمان

جهت نقاشی ساختمان در تهران تماس بگیرید

نقاشی ساختمان در تهران

به طور معمول بعد از گذشت چند سال دیوارها رنگ روی اولیه خود را از دست می دهند و برای اهل منزل کسل کننده می شوند به همین دلیل بیشتر افراد بعد از چند سال تصمیم میگیرند که دکوراسیون منزل خود را تغییر دهند تا علاوه بر تمیز و نو شدن حال و هوای ساکنین منزل نیز عوض شود.

تا چند سال پیش بیشتر افراد برای تغییر دکوراسیون اولین گزینه ای که به ذهنشان می رسید این بود که دیوارها را با رنگ که بطور معمول کرم و یا استخوانی بود رنگ آمیزی کند اما امروزه با وجود هنر نقاشان حرفه ای مانند تکنیک های نقاشی ساختمان مدرن ، روش های جدید و نوینی برای بازسازی منزل وجود دارد. این شرکت به دلیل محبوبیت زیادی که دارد سعی کرده در تمامی مناطق تهران به ویژه محله تهرانپارس شرقی فعالیت داشته باشد.

نقاشی ساختمان مدرن در تهران

تهرانپارس شرقی یکی از محله های مناسب و خوش آب و هوا برای زندگی است زیرا به نسبت محله های شلوغ از هیاهو دور است و بیشتر افرادی این محله را به دلیل آرامشی که دارد انتخاب می کنند. در این منطقه از تهران بیشتر منازل دارای بافت کلنگی و قدیمی هستند و معمولا اکثر این منازل در حال تخریب هستند و به جای آن اپارتمان های جدید و مدرن ساخته می شود. آب و هوای موجود در این محله به نسبت قسمت های شلوغ تهران و به دلیل وجود درختان و پارک های بزرگ مناسب است اما بازهم آلودگی هوا نیز در این بخش دیده می شود. به طور کلی تهرانپارس از مناطق شمال کلان شهر تهران محسوب می شود و وجود خیابان های بزرگ و درختان زیبا در این منطقه مورد توجه افراد از قشر بالای اقتصادی و اجتماعی گرفته است.

روش های نوین نقاشی ساختمان و بازسازی منازل تهران

در گذشته به دلیل کمبود امکانات برای بازسازی منازل تنها از رنگ های محدود مانند رنگ روغن و پلاستیک استفاده می شد اما امروزه از روش های جدید برای زیباتر شدن منازل استفاده می شود. یکی از رایج ترین روش های بازسازی ساختمان پس ترمیم بخش های فرسوده، اجرای کاغذ دیواری و یا پوستر است. همچنین در محله تهرانپارس شرقی که بیشتر ساختمان ها درای بافت مدرن هستند از روش های دیگری مانند آینه کاری، کناف کاری، نورپردازی و پتینه کاری در کنار سایر رنگ های ساختمان استفاده می شود که به منازل جلوه ای خاص و زیبا می دهد و حتی گاهی با اجرای این موارد احساس می شود که منزل از نو ساخته شده است.

گاه برای زیبایی بیشتر از ترکیب این روش ها استفاده می شود به عنوان مثال اجرای کاغذ دیواری در کنار نورپردازی می تواند یک سبک کلاسیک و زیبایی به منزل می دهد و یا با استفاده از پتینه کاری منزلی را با سبک کاملا ساده به سبک قصرهای زیبا و کلاسیک اروپایی تبدیل نمایید

نقاشی نمای ساختمان تهران

نمای ساختمان در منطقه تهرانپارس شرقی متفاوت است زیرا در این منطقه ممکن است در کنار یک ساختمان کلنگی با نمای قدیمی یک ساختمان مدرن و جدید دیده شود. نقاشی ساختمان مدرن  توانایی بازسازی هر دو نما را دارد و می تواند نماهای قدیمی را به یک نمای مدرن و زیبا بازسازی کند. پرکاربرد ترین روش برای بازسازی نمای ساختمان نقاشی است که می توان در آن از جدیدترین متدها استفاده کرد. یکی از نکات مهم در نقاشی نمای ساختمان مدرن  این است که برای کاهش هزینه های مشتری نقاش رنگ آمیزی را با استفاده از طناب انجام می دهند و نیازی به بستن داربست و هزینه های جانبی نیست.

نقاشی نمای محله تهرانپارس معمولا برای سطوح مختلف مانند فلزی، کامپوزیت، سیمانی و یا هر سطحی که بتوان روی آن رنگ آمیزی کرد استفاده می شود. اگر قصد دارید به نمای منزل خود از طریق رنگ آمیزی جلوه ویژه ای بدهید سعی کنید ابتدا فردی خبره و با تجربه در این زمینه را انتخاب نمایید، زیرا نقاشی داخل ساختمان با نمای ساختمان بسیار متفاوت است و فرد باید تمامی استانداردها را به صورت دقیق رعایت نماید. مثلا ساختمانی که دارای نمای سیمانی است با ساختمانی که داری نمای فلزی است کاملا فرق دارد و نمی توان برای هردو نما به یک صورت عمل کرد.
معمولا بیشتر افراد برای نقاشی نمای ساختمان های تهرانپارس زمان زیادی را برای انتخاب رنگ مناسب می گذارند و از روی جنس و نوع رنگ ساختمان سریع می گذرند که اشتباه ترین کار است زیرا رنگی که انتخاب می شود باید سازگار با محیط و آب و هوایی باشد به عنوان مثال در نمای ساختمان های تهرانپارس باید الودگی هوا را نیز مد نظر داشته باشید و جنس رنگی را انتخاب نمایید که کیفیت بالاتری دارد.

قیمت نقاشی ساختمان در تهران

قیمت ها در نقاشی ساختمان تهرانپارس به پارامترهای مهمی بستگی دارد. به عنوان مثال گاه برخی از برندها به نسبت برندهای دیگر گرانتر هستند یا مساحت کار، نوع رنگ از پارامترهایی است که ممکن است در قیمت های نقاشی تفاوت ایجاد کند. در زیر به نکات مهم و تاثیرگذار بر روی قیمت نقاشی در ساختمان های تهرانپارس شرقی اشاره کرده ایم:

متراژ سطوح:

در گام نخست باید متراژ قسمتی که می خواهید رنگ آمیزی نمایید را به صورت دقیق مشخص کنید. برای رنگ آمیزی دیوار و نما باید طول در ارتفاع ضرب شود، سقف و کف طول را ضرب در عرض و در نهایت برای در و پنجره به صورت موردی و یا مساحت در و پنجره محاسبه شود.

نوع اجرا و رنگ:

نوع رنگ مصرفی،نوع برند انتخابی، میزان سختی زیرسازی کار، ایاب و ذهاب، ظرافت و پیچیدگی که در کار وجود دارد از عوامل موثر در قیمت رنگ آمیزی ساختمان تهرانپارس شرقی است. این نکته را مد نظر داشته باشید که گاهی در زمان زیرسازی فرد متوجه تعمیرات قسمتی از کار می شود که اگر این مشکل توسط نیروی نقاشی ساختمان مدرن  رفع شود هزینه آن دریافت میشود.

قیمت ها در رنگ آمیزی داخلی ساختمان:

دستمزد رنگ آمیزی در ساختمان با توجه به هر قسمتی متفاوت است که در زیر به نرخ های مصوب در سال 1401 اشاره کرده ایم:

قیمت نقاشی ساختمان تهرانپارس با رنگ پلاستیک:

دستمزد رنگ پلاستیکی برای دیوار ( تماس بگیرید ) تومان و برای سقف (تماس بگیرید ) تومان

مزیت انتخاب نقاشی ساختمان مدرن در تهرانپارس

گروه نقاشی ساختمان مدرن سال های زیادی است که در حوزه نقاشی ساختمان فعالیت دارد و افرادی که در این شرکت مشغول هستند دیگر به چشم یک کسب و کار به آن نگاه نمی کنند و سعی میکنند با استفاده از هنر خود احساست افراد را برانگیزند. زمانی که کارفرما تمام کار را به گروه نقاشی ساختمان مدرن می سپارد نیروهای خبره ما با توجه به دوره های ویژه ای که در زمینه بازسازی منازل دیده اند بهترین روش و طرح را برای بازسازی متناسب با نیاز فرد انتخاب می کنند. مفتخریم که در این چند سال گذشته تعداد مشتریان ما رو به افزایش بوده اند و بیشتر آن ها از عملکردمان راضی بوده اند و این سعادت را بیشتر مدیون تبلیغات زبانی مشتریان عزیز خود هستیم.

و در آخر

گروه نقاشی ساختمان مدرن همیشه برای اینکه کار خود را توسعه دهد در پایان کار از مشتریان نظرسنجی به عمل می آورد که در اکثر این نظرسنجی ها مشتریان به مواردی زیر اشاره کرده اند:

از مهم ترین مزیت های نقاشی ساختمان مدرن که بیشتر مشتریان بر روی آن تاکید دارند این است که بسیار منظم و دقیق هستند و از زمان عقد قرارداد در اولین فرصت نیرو در محل حاضر می شود و تا قبل از پایان زمان قرارداد کار را به پایان رساند.

تمیزی کار و مرتب بودن نیروی کاری که در محل حاضر می شود نیز از موارد است که زیاد مورد توجه مشتریان قرار گرفته است زیرا تمامی نیروهای دوره دیده موظف هستند که از لباس های فرم مخصوص استفاده کنند و تمامی سطح کار را حتی قسمت هایی که دید زیادی در کل کار ندارد به صورت دقیق و تمیز اجرا کنند.

نقاشی ساختمان مدرن به نسبت شرکت های نقاشی دیگر که در محله تهرانپارس شرقی فعال هستند قیمت بسیار مناسب تری دارد و از همه مهمتر اینکه با توجه به قیمت ها تمامی مصالح و موادی که در کار استفاده می شود از جنس مرغوب و درجه یک است مگر اینکه کارفرما بخواهد برای قسمتی از کار از جنس درجه دو استفاده کند تا قیمت نهایی نقاشی ساختمان را کاهش دهد

چیزی که مشتریان درباره ی ما میگویند

علی محمدی

سلام جناب طالبی خسته نباشید خوب هستید انشالله آقا بابت رنگامیزی واحد ما در پاسداران خیلی ممنونم بعدا از 4 سال هنوز یجوریه که همین دیروز انگار رنگ زدید تشکر می کنم از شما

محمد تقی زاده

سلام و وقت بخیر خدمت گروه نقاشی ساختمان مدرن، خیلی خوشحالم که پروژه ی نقاشی ساختمان بنده را در قیطریه انجام دادید، انسان های خوش اخلاق و استا کاری هستید امیدوارم هرکجا که هستید شاد و خوش و خرم باشید

مهندس رضا قلی پور

سلام خسته نباشید خدمت آقای طالبی عزیز خسته نباشید ، خیلی متشکر از شما بزرگوار و زحمتکش عزیز که نقاشی منزل و کارگاه مارا به نحو احسن انجام دادید . باز خدمتتون تماس میگیرم ، تازه شمارو پیدا کردیم . باز تشکر می کنم .

نقاشی منزل
نقاشی ساختمان مدرن در خدمت شماست
نواقض ما و انتقادات خود را برای ما بفرستید
فهرست

تماس سریع با نقاش